Biuro obsługi klienta, jako wizytówka każdej firmy, powinno już od przekroczenia progu tworzyć pozytywne pierwsze wrażenie. To natomiast zaczyna się od dopracowanego w każdym szczególe projektu, który zrealizujemy z dbałością o detale. Przemyślana przestrzeń zapewni komfort w codziennej pracy pracownikom oraz wesprze ich w budowaniu dobrej relacji z klientami.
Biuro Obsługi Klienta
Funkcja, forma i komfort – podstawa projektu i aranżacji biura obsługi
Dobrze zaplanowana przestrzeń biura obsługi klienta powinna jasno komunikować wartości marki, a jednocześnie zapewniać wygodę i ergonomię – zarówno dla pracowników, jak i gości. Z myślą o tych potrzebach oferujemy wykonanie pełnego umeblowania przestrzeni, obejmującego m.in.:
stanowiska pierwszego kontaktu,
moduły recepcyjne, poczekalnie,
przestrzenie do rozmów indywidualnych,
strefy zaplecza oraz strefy przechowywania.
Współpracując z architektami, dostosowujemy się do konkretnej koncepcji – dbając o precyzję wykonania, spójność materiałową i wysoki standard wykończenia.
Dzięki doświadczeniu w pracy z biurami architektonicznymi wiemy, jak istotna jest komunikacja, punktualność i elastyczność. Nasze realizacje powstają w odpowiedzi na konkretny plan, by perfekcyjnie odwzorowywały wyobrażenia klientów.
Nowe wyzwania!
meble nietypowe
Wykonujemy nietypowe zlecenia, np. obudowę do fortepianu.
Yamaha Szkoła Muzyczna
Forterpian
Wykonaliśmy barek z zaokrągleniami i nietypowymi nóżkami.